Dynastin

112 Birger Jarlsgatan, 114 20 - Stockholm
Atualizado em
Kinesiskt
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
3 recomendações

Prato Verificado

Adicionar Prato Faltando

4.3/5
Sluurpometro: 86/100
Pontuação Sluurpy
3 avaliações
TA Trip
4.5/5
3 reviews
G Google
4.1/5
0 reviews

Informações de Contato

📞 Telefone: +46 8 612 95 17
📍 Endereço: 112 Birger Jarlsgatan, Stockholm

Avaliações do Google

4.1/5
★★★★
0 avaliações Google
S

Simon Matsuyama

för 2 månader sedan
★★★★★ 5/5
Vilket härligt smultronställe i Edsviken. Vi kom 1h innan stängning så glassbaren var helt utplockad, men ändå blev vi nöjda. Kul med kvalité utanför stan.👍
Google
D

Daniel Lindström

för en vecka sedan
★★★★★ 5/5
Vi åt en hälsotallrik som var riktigt fräsch och god. Välkomponerad vad gäller ingredienser. Efter lunchen smakade vi på glassen också. DAMN! den gelaton var GOD! 🧁 Trevlig personal och en uteplats med parasoller för att ge skugga i den lagom lummiga gården. Hundar är välkomna vilket vi uppskattade. 🐶 Vi kommer tillbaka.
Ler mais
Google
A

Anders Winberg

för 2 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Ok mat till ok priser. Mycket folk men fick plats ute. Trevligt bemötande och maten var smakrik.
Google
J

Jonas Jonsson

för ett år sedan
★★★☆☆ 3/5
Väldigt dålig service, man hörde knappt vad de flesta av personalen sa. Man visste inte vilka smaker av glassen man sålde, utan lät gästerna smaka sig till vad det var.. Förbättrar man servicen, dvs att den som bemöter kunderna kan göra sig förstådd och förstår kunderna så skulle jag höja mitt betyg. Kvalitén på maten var topp, glassen ok+
Ler mais
Google
L

Lydia Nordlund

för 2 veckor sedan
★★★★★ 5/5
Detta är ett fantastiskt ställe om man vill ha en svalkande (utsökt) glass eller bara vill ha ett snabbt men lyxigt ställe att äta lunch på. Glassen är fantastiskt god och enligt mig så är allting helt perfekt, dock så borde de få fler sittplatser eftersom att det kommer så många människor.
Google
S

Sylvia T

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Riktigt gott!!! Så mysigt ställe och familjärt. Salladen vad såååå god! Rekommenderas starkt!
Google
S

Sofie Brusell

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Vi hade hört mycket om Edsvikens Gelateria och hade höga förväntningar. Resultatet slog förväntningarna på alla sätt. Galet god pizza, underbar hemgjord glass, fin uteservering, bra väder och grymt trevlig personal. Vi kommer åka tillbaka många gånger till då detta är hela familjens nya favoritställe!!
Ler mais
Google
N

Niclas Hallgren

för ett år sedan
★★★★☆ 4/5
Trevligt och gott. Fräsch mat, grymt trevlig personal. Bra miljötänk, supergod glass. Kanske borde vara något mer vegetariskt på menyn. Kommer åka hit igen.
Google

Explore outras opções em Stockholm

Ajude a melhorar esta página:
← Voltar a todos os restaurantes de Stockholm

🍽️ Sugerir um prato

⚠️ Reportar erro

🚫 Reportar fechamento

Confirma que Dynastin fechou definitivamente?