Cafe String

38 Nytorgsgatan, 116 40 - Stockholm
Atualizado em
Café Europeiskt
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
892 recomendações

Prato Verificado

Adicionar Prato Faltando

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Pontuação Sluurpy
892 avaliações
TA Trip
3.5/5
149 reviews
G Google
3.8/5
571 reviews
F Facebook
4.0/5
136 reviews
H Hitta
2.0/5
4 reviews
T Thatsup
2.0/5
4 reviews
R Reco.se
3.8/5
12 reviews
R Reco
3.8/5
12 reviews
TL Thatsup london
2.0/5
4 reviews

👍 Recomendado por 2 pessoas

Incluindo

Informações de Contato

📞 Telefone: +46 8 714 85 14
📍 Endereço: 38 Nytorgsgatan, Stockholm

🕐 Horários de Funcionamento

Fechado
Segunda1 Fechado
Terça2 Fechado
Quarta3 Fechado
Quinta4 Fechado
Sexta5 10:30 - 19:00
Sábado6 10:30 - 19:00
Domingo7 Fechado

Avaliações do Google

3.8/5
★★★
571 avaliações Google
U

Ulrica Loeb

för 3 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Nej. Avstå. String har förlorat din forna glans. Den varma chokladen gick inte att dricka. Skitigt. Trasiga möbler. Kantstött porslin. Disk står framme, montrarna har inte städats på en evighet och osten har torkat i de färdiga mackorna. Latten helt okej och även morotskakan båda för 50 spänn, men jag förstår varför det fanns plats här och inte på fiken i kvarteren. Pajen med seg marsansås är lika trött som den stressiga personalen. Minimal disk att handla vid och dålig logistik... stackars personal.
Ler mais
Google
I

ida kopsch

för 2 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Nej, bilden är inget skämt. Detta är den sallad för 109 kr som jag fick efter nästan 20 minuters väntan under en lugn förmiddag med få kunder. Salladen innehöll inte ens heller allt som stod att den skulle innehålla. Några gröna bönor kom inte med. Som den tunna tjej med liten magsäck som jag är, brukar jag alltid bli väldigt mätt lätt. Men detta var en portion som till och med lämnade mig utsvulten efteråt. Fick bli att gå hem igen och laga sin brunch hemma. Hit kommer jag inte igen.
Ler mais
Google
J

Jonathan Wisseng

för 2 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Nice sitta och hänga ställe men frukostbuffén var inte speciellt imponerande (vore kul om kaffe ingick...). Osäker på om jag går hit för bufféns skull igen om jag inte är sjukt bakis.
Google
M

modern lover

för 2 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Otroligt otrevlig kassörska som ville att jag skulle räkna ut kostnaden för fikat själv eftersom ”det är väl det pengarna för din skolgång går till”. När väl fikat kom var morotskakan jättetorr och frostingen var 90% florsocker. Kommer aldrig gå hit igen garanterat.
Google
T

Tanja Petrelius Vafaeian

för 2 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Upplevde servicen som undermålig och att det tog lång tid att få en macka och dryck, trots att det redan fanns färdiga mackor. Oengagerad personal, på gränsen till otrevliga. Retroinspirerad inredning som på vissa ställen hade djupt ingrodd smuts, vilket kändes oerhört sunkigt vid en matplats. Häftiga konstverk och många trevliga synintryck däremot. De flesta gäster där var ungdomar så jag antar att fiket kan upplevas som unikt och personligt på ett bohemiskt och trendigt sätt.
Ler mais
Google
K

Kesing Huang

för 2 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Brukar fika där och tyckte det var bra. Men frukost buffé är verkligen ett skämt 99kr och ingår ingen te eller kaffe. Om du vill bli påminda om din sämsta skoldagar går ditt och käka frukost buffé.
Google
A

Anna Madeleine

för 3 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Nä usch. Först står vi i kö en kvart, sen tog det en halv timme att få in två varm choklad, en chai latte, en bryggkaffe och fyra mackor. Chokladen är bränd och smakar gammalt. När jag ber om en ny, som då en annan i personalen gör smakar den mycket bättre. Chai latten har blivit blandad med kaffe. Mackorna är gamla. Skulle fått en stjärna om det inte va för den tjejen som gjorde en ny choklad till mig. Hon var superhärlig och jag hoppas hon kommer från detta skitställe snart.
Ler mais
Google
L

Lord Orvar

för 3 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Bra lokal och fantastisk föreställning i källaren. Serveringshygienen var dock under all kritik på gatuplan. Kassapersonalen tog beställning, tog betalt, serverade osv, för att sedan portionerna sallad till tallrikar direkt med händerna, utan att tvätta händerna emellan. Yuk.
Google
Ajude a melhorar esta página:
← Voltar a todos os restaurantes de Stockholm

🍽️ Sugerir um prato

⚠️ Reportar erro

🚫 Reportar fechamento

Confirma que Cafe String fechou definitivamente?