M6 Dining

Pakkahuoneenkatu 6, 90100 - Oulu
Atualizado em
Pizza
★★★★★ ★★★★★
3.9/5
2780 recomendações

Prato Verificado

Adicionar Prato Faltando

3.9/5
Sluurpometro: 78/100
Pontuação Sluurpy
2,780 avaliações
TA Trip
4.0/5
26 reviews
G Google
4.2/5
615 reviews
F Facebook
4.0/5
156 reviews
F Foodora
3.0/5
1,480 reviews
W Wolt
4.3/5
500 reviews
E Eat.fi
4.0/5
3 reviews

Informações de Contato

📞 Telefone: +358 8 5317200
📍 Endereço: Pakkahuoneenkatu 6, Oulu

🕐 Horários de Funcionamento

Fechado Abre às 11:00
Segunda1 11:00 - 21:00
Terça2 11:00 - 21:00
Quarta3 11:00 - 21:00
Quinta4 11:00 - 21:00
Sexta5 11:00 - 21:00
Sábado6 12:00 - 21:00
Domingo7 11:00 - 21:00

Avaliações do Google

4.2/5
★★★★
615 avaliações Google
V

Ville Salminen

2 viikkoa sitten
★★★★☆ 4/5
Grilliruokaan erikoistunut ruokapaikka Oulun ydinkeskustassa. Viihtyisät tilat ja hyvä palvelu. Kasvisruokalista on aika lyhyt. Salaatin lisäksi tarjolla on Falafel-ateria. Kaikki burgerit on kumminkin mahdollista saada kasvispihvillä. Ne kasvisruokavaihtoehdot mitä on ovat myös oikein hyviä. Paikka identifoi itsensä kebab-ravintolaksi. Myös grilliruuat vaikuttavat olevan paikan juttu. Erityisesti aterian näytteillepano ja koostumus on asia mikä pistää paikassa positiivisesti silmään. Hieman laajemman kasvisvalikoiman lisäksi ei jää mitään toivomisen varaa. Täysosuma liharuokien ystävälle.
Ler mais
Google
S

Satu Hietala

6 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Asiakaspalvelu ja yleinen ilmapiiri oli todella hyväntuulista. Ravintolassa soi letkeä musiikki ja se oli sisustettu hyvin pohjoismaiseen makuun. Ruoka oli maukasta ja todellakin hintansa arvoista
Google
A

Anttoni Hautamäki

3 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Liha mureaa ja ihan hyvää. Ei luonut mitään wow efektiä, maustaa voisi enemmän. Salaattia voisi kanssa miettiä, kaksi oliivia on surunmoista. Mutta Liirumlaarum, ihan hyvä paikka lihansyöjälle. 👍😄 palvelu ystävällistä ja hinta ihan ok.
Google
K

Kasperi Kurkela

3 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Loistava paikka mutta en voi suositella enään ottamaan Wingsejä. Ennen wingsit täältä olivat parhaimpia mitä olin ikinä ennen syönyt, mahtavan rapeita ja täydellisen kypsiä. Pidin rankalaisista ja dipistä myös kovasti. Tällä kerralla wingsit olivat puoleksi palaneita, jonka takia maku muuttui ikävän tuhkaiseksi. Ranskalaiset olivat hyviä, paksumpia kuin ennen, mutta pidin enemmän rapeammista ja ohuemmista. Aurajuustodippi oli muuttunut rakeiksi, jota sai vain dippaamalla ranskalaisia tai wingsejä ensin ketsupissa. Aterian hinnan katsoin nettisivuiltaan, 9,90, mutta kassalla hinnaksi tulikin 11,90.
Ler mais
Google
M

Martti Asikainen

10 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Kaupungin paras palvelu ja aivan erinomaiset annokset edelleen. Harmillista, ettei pitsoja saa enää, mutta meneehän se tämäkin.
Google
J

jari holmberg

4 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Kohde hieman remontissa vielä mutta valmistuttuaan varmasti upea kokonaisuus. Ruoka Loistavaa. Nähtävästi omistaja perhe on mukana kaikissa töissä ja todella ystävällisiä. Positiivinen kokemus. Suosittelen.
Google
J

Janne Kuntola

3 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Parin lounaskerran perusteella oivallinen ravintola. Kympillä saa todella suuria lounasannoksia, eikä varmasti jää nälkä. Maunkin puolesta eväät ovat hyviä ja lounaan hintaan kuuluu vielä kahvi ja jotain pientä makeaa. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja paikkana tämä on siisti. Parkkipaikkoja edessä. Suosittelen.
Ler mais
Google
E

Esa Äijälä

4 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Mukava paikka ja hyvä palvelu. Burgerit olivat erinomaisia, parasta pitään aikaan mitä oulussa on tullut syötyä, hinta myös ok. Annoskoko oli meikäläiselle sopiva, yleensä raskalaisia jää runsaasti syömättä mutta nyt meni kaikki, ja ne olivat hyviä. Kahvit ja kakku kuuluu jälkiruokana hintaan. Tullaan toistekkin.
Ler mais
Google

Explore outras opções em Oulu

Ajude a melhorar esta página:
← Voltar a todos os restaurantes de Oulu

🍽️ Sugerir um prato

⚠️ Reportar erro

🚫 Reportar fechamento

Confirma que M6 Dining fechou definitivamente?