Piper

, 00190 - Helsinki
Atualizado em
Kahvila Pikaruoka
★★★★★ ★★★★★
3.9/5
373 recomendações

Prato Verificado

Adicionar Prato Faltando

3.9/5
Sluurpometro: 79/100
Pontuação Sluurpy
373 avaliações
TA Trip
3.5/5
25 reviews
G Google
4.1/5
298 reviews
F Facebook
4.0/5
15 reviews
F Facebook.com
4.1/5
35 reviews

Informações de Contato

📞 Telefone: +358 9 6841850
📍 Endereço: , Helsinki

Avaliações do Google

4.1/5
★★★★
298 avaliações Google
J

Jimi Pellikka

2 viikkoa sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Paikkana upea, mutta tilattu lounas ryhmälle jäi saamatta. Jouduimme etsimään toisen ruokapaikan kun ennalta varattua keittolounasta ei ollutkaan saatavilla. Henkilökunta oli kyllä pahoillaan tilanteesta, mutta ei ollenkaan sillä tasolla mitä ennalta varatun lounaan peruuntumisesta voisi odottaa. Eniten ehkä petyimme siihen, että henkilökunnalla ei ensin vaikuttanut olevan tietoakaan varauksestamme, eikä meihin oltu edes yritetty olla yhteydessä kun oli kohdattu ongelmia ruuan valmistuksessa. Varauksemme oli sovittu kolme viikkoa etukäteen ja vahvistettu viikkoa ennen sovitusti, ja tästä olimme saaneet kuittauksen, mutta saavuimme lounaalle paikkaan jossa keittolounasta olisi voitu alkaa valmistaa meille vasta puoli tuntia varauksen ajankohdan jälkeen. Emme jääneet odottamaan.
Ler mais
Google
P

Pirjo Tamminen

4 päivää sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Osa pöytäryhmistä korkealla upealla paikalla , josta näkyy kauas merelle. Itsepalvelutiskissä posliiniastioita piti valita, koska niissä oli niin monta likaista. mm. marjasosetta lautasissa. Kahvi huonolaatuista. Palvelu velttoa ja töykeää. Se, että saarella on vähän kahviloita, ei saisi johtaa tällaiseen tason laskuun.
Ler mais
Google
J

Jukka Pakarinen (yuba)

2 kuukautta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Upea paikka, mutta palvelu töykeää, hinnat korkealla ja esim kahvi luokattoman huonoa, selitys kahvinkeittimen toiminnasta ei vakuuttanut, sama vika jo vuosi sitten
Google
J

Jaana Kiialainen

kuukausi sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Jäi koko tarjonta kokematta kun kahvila oli mennyt kiinni klo 17!! Mitä järkeä sulkea kahvila kesällä näin aikaisin?
Google
M

Minttu Järvinen

kuukausi sitten
★★★★★ 5/5
Hyvä palvelu, hymyilevä ja kohtelias myyjä tiskin toisella puolella. Ihana lohikeitto ja herkullinen vadelma-suklaa leivos.
Google
I

Ilkka Kopranen

kuukausi sitten
★★★☆☆ 3/5
Kallis, mutta viihtyisä paikka Suomenlinnassa.
Google
M

Minna Marjamäki-Kekki

11 kuukautta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Saaren parhaalla paikalla kahvila, jonka tarjonta keskitasoa heikompaa. Aikamoinen pettymys. Lisäksi WC melko siivoton ja ulkona olevat pöydät täynnä astioita. Keittiössä näytti työntekijöitä kiinnostavan enemmän kännykkä kuin asiakaspalvelu 😟. Tämä kokemus viikko sitten 11.9.21.
Google
E

Eli V

kuukausi sitten
★★★☆☆ 3/5
Muuten hyvä mutta liian kallis
Google
Ajude a melhorar esta página:
← Voltar a todos os restaurantes de Helsinki

🍽️ Sugerir um prato

⚠️ Reportar erro

🚫 Reportar fechamento

Confirma que Piper fechou definitivamente?