Chocolab Iso Omena

Piispansilta 9, 02230 - Espoo
Actualizado el
Italialainen Kahvila
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
290 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.3/5
Sluurpometro: 85/100
Puntuación Sluurpy
290 reseñas totales
TA Trip
4.5/5
4 reviews
G Google
3.7/5
16 reviews
F Facebook
5.0/5
1 reviews
RG Restaurant guru
3.5/5
19 reviews
S Sluurpy
4.4/5
125 reviews
ST Sluurpy the best restaurants near you
4.4/5
125 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

Información de Contacto

📞 Teléfono: +358 40 1605295
📍 Dirección: Piispansilta 9, Espoo

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 10:00
Lunes1 10:00 - 21:00
Martes2 10:00 - 21:00
Miércoles3 10:00 - 21:00
Jueves4 10:00 - 21:00
Viernes5 10:00 - 19:00
Sábado6 11:00 - 18:00
Domingo7 10:00 - 21:00

Reseñas de Google

3.7/5
★★★
16 reseñas de Google
P

Pekka Kemppinen

2 vuotta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Nuhainen myyjä korona-aikana, mikä ei suostunut tahi pystynyt myymään kaikkia jäätelöitä. Jätskit sinänsä kyllä hyviä. Muitakin jäätelöpaikkoja ompusta toki löytyy, jossa osin samoja laatuja.
Google
A

An Laku

2 vuotta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Yritin monella eri tavalla vetää myyjältä vastausta, mitkä jäätelöistä ovat kermaan/maitoon tehtyjä. Minulle vaan yhä vaan esitettiin vege jäätelöitä. Jolloin ihan selkeästi piti sanoa, että en pidä vege ruoista, eipä auttanut... Saisi olla mielestäni jatkossakin MYÖS aitoon maitoon/kermaan tehtyjä jäätelöitä, ei kasvis syöjille.
Leer más
Google
M

Makesyouwonder

3 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Itsetehdyt jäätelöt olivat erinomaisen hyviä, kaakaot olivat myös mainitsemisen arvoiset! Kannattaa ainaskin kerran kokea, ja hinta-laatu suhde oli erittäin miellyttävä.
Google
N

Niina Niemelä

4 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Hyviä, todella suklaisia jäätelöitä, joihin jää koukkuun. Suklaatahna on hyvä lisuke jäätelöille. Myös muutkin kuin suklaajäätelöt ovat hyviä ja valikoima vaihtelee.
Google
J

Jari Loiri

2 vuotta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Olisin ostanut jäätelöä, mutta kun myyjä ignoorasi. En köy toiste.
Google
T

Timo Terho

2 vuotta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Jäätelö hurjan makeaa eli sokerista. Ei meikäläisen makuun.
Google
T

Tuija Leino

4 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Kiva paikka, mistä löytyi useampi maidoton vaihtoehto. Hintataso oli kohtuullinen.
Google
E

Elisa Nevalainen

4 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Jäätelö oli todella herkullista
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Espoo

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Chocolab Iso Omena ha cerrado definitivamente?