Glo Grill Kitchen

Leppävaarankatu 1, 02600 - Espoo
Actualizado el
Eurooppalainen Grilli
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
294 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Puntuación Sluurpy
294 reseñas totales
TA Trip
3.5/5
64 reviews
G Google
3.8/5
185 reviews
E Eat.fi
2.0/5
45 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +358 10 3444212
📍 Dirección: Leppävaarankatu 1, Espoo

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 06:30
Lunes1 06:30 - 10:00
Martes2 06:30 - 10:00
Miércoles3 06:30 - 10:00
Jueves4 06:30 - 10:00
Viernes5 07:30 - 10:30
Sábado6 07:30 - 10:30
Domingo7 06:30 - 10:00

Reseñas de Google

3.8/5
★★★
185 reseñas de Google
P

Pirjo Engman

5 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Erinomainen ruoka ja palvelu. En tiennyt paikkaa entuudestaan mutta jatkossa aion käydä siellä lounaalla.
Google
V

vesa railamaa

6 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Helppo ja nopea buffet-lounas. Hinta/laatusuhde hyvä. Jälkkäripullat on järrrrjettömän hyviä.
Google
M

Marko Paananen

8 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Hyvä alkukeitti ja erinomakset pihvi ja kuha sekä aterioihin sopivat viinit.
Google
M

Margit Helin

2 vuotta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Todella heikko taso, en voi tämän kokemuksen perusteella suositella kenellekään. Palvelu oli ihan ystävällistä, mutta ei kovin ammattitaitoista. Ruoka ja juomat tuli miten sattuu. Ruoat oli ok, mutta jälkkäri ihan kuin yläkoulun köksän tunnilta.
Google
H

Hanna Riipinen

2 vuotta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Hidas, erittäin hidas. Ruoka hyvää, mutta odottamiseen meni aikaa paljon. Otettiin ootellessa toinenki pullo viiniä...oli avattu ja vajaa. En tule toiste, vaikka alkuruuan jättiravut valkosipulin kanssa oli parasta ikinä.
Google
A

Anita Nurttila

3 vuotta sitten
★★★☆☆ 3/5
Huippuhotellin pohjakerroksessa sijaitseva suosittu lounasravintola. Noutopöydän ruoka on maukasta, mutta lounaan loppupuolella valikoima on suppea tai lajit loppuvat. Henkilökunta ei erityisen lämminhenkistä. Pöytävaraus kannattaa tehdä, jos on isompi porukka liikkeellä.
Google
R

Rolf Kalliosaari

2 vuotta sitten
★★★★☆ 4/5
Hyvä ja keskihintainen ruoka. Palvelun hitaudesta tähti pois. Romanttisella illallisella olisin antanut siitä tähden lisää, mut viimeks oli kiire.
Google
S

Sari Pitkänen

5 vuotta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Vappupäivän burger buffet oli pettymys :( ruoka oli kylmää ja jauhelihapihvit raakoja sisältä, mikä taas ei oikein lapsille ole hyväksi. Munkit olivat kuivia ja sima hiilihapotonta. Kiva idea mutta pettymys. Henkilökunta oli kyllä ystävällistä ja paikka oli mukavan näköinen.
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Espoo

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Glo Grill Kitchen ha cerrado definitivamente?