Sumo Sushi

Länsituulentie 12 - Espoo
Updated on
Japanilainen Sushi
★★★★★ ★★★★★
4.0/5
103 recommendations

Verified Dish

Add Missing Dish

4.0/5
Sluurpometro: 80/100
Sluurpy Score
103 total reviews
TA Trip
5.0/5
5 reviews
G Google
4.5/5
0 reviews
F Facebook
4.1/5
29 reviews
W Wolt
4.3/5
50 reviews
E Eat.fi
2.1/5
19 reviews

Contact Information

📍 Address: Länsituulentie 12, Espoo

Google Reviews

4.5/5
★★★★
0 Google reviews
N

nyksyfin

kuukausi sitten
★★★★★ 5/5
Todella hyvä buffa. Tulee jatkossakin käytyä. Meidän kohdalla palvelu pelasi moitteetta. 5/5. Voipi suositella
Google
J

Juha-Matti Skinnari (Wrox)

kuukausi sitten
★★☆☆☆ 2/5
Nyt kaksi kertaa ruokaillut paikassa ja molemmat kerrat osoittautuneet pettymyksiksi. Ruoka itsessään ihan hyvää, mutta buffet -pöydät puolityhjiä ja pöytää täytetään melko hitaasti. Inkiväärikulho oli saapuessa ja lähtiessä tyhjä, vaikka työntekijöitä kävi pöydän äärellä tarkastamassa tilannetta ajoittain. Sushin valikoimakin hieman puutteellinen ja olisin kaivannut ihan perus lohi ja/tai kurkku makia jotka loistivat poissaolollaan. Noutopöydän järjestys ja kulkusuunta tuntui hieman epäloogiselta.
Read more
Google
V

vera k

2 kuukautta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Tilaaminen oli hankalaa, asiakaspalvelu huonoa. Kävin työasioissa asiakaslounaalla, ja asiakas hämmentyi. Listahitit soivat täysillä radiosta. Olisin kaivannut rentouttavaa ja autenttista ilmapiiriä. Plussaa hyvä ilmanvaihto ja iso tila. Buffet oli puolityhjä.
Google
J

Jari Meskanen

vuosi sitten
★★★★★ 5/5
Erinomainen laatu ruoassa ja iloinen palvelu. Henkilökunnan oikeasti iloinen asenne saa helposti sen aikaan, että tänne palaan takaisin mielelläni muutenkin kuin hyvän ruoan takia.
Google
J

Jonna

3 päivää sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Sushit eivät olleet tuoretta nähnytkään. Nahistuneita ja pahan makuisia. Lämpimät ruoatkin erikoisia, pöydällä lounasbuffetin menu vaikka ruokailimme lounaan jälkeen, eikä menu mielestäni pitänyt paikkaansa. Ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Google
K

Katja Mäkitalo

vuosi sitten
★★★★☆ 4/5
Fuku on ihan lemppari sushi paikka. Hieman sisustus kaipaisi uusimista, penkit hieman kärsineet. Ruoka on todella hyvää. Hyvä valikoima ja tuoreet sushit. Miso keitto myös todella hyvä. Hinta-laatu suhde loistava. Henkilökunta on aina ystävällinen. Suosittelen.
Google
T

TemeT FIN

kuukausi sitten
★★★★☆ 4/5
Vaikutti oikein mukavalta paikalta. Siisti ja tilava. Kohtuuhintainen buffet. Juomavalikoima ei erityisen kattava, mutta tarjolla on myös japanilaisia oluita.
Google
N

Niklas Nordström

4 viikkoa sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Ei kovin tuoretta ja ohuet suikaleet lohta ison ja kuivan riisiklöntin päällä.
Google
Help improve this page:
← Back to all restaurants in Espoo

🍽️ Suggest a dish

⚠️ Report error

🚫 Report closed

Do you confirm that Sumo Sushi has permanently closed?