Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
👍 Empfohlen von 2 Personen
Darunter
📷 Fotos (4)
Photo 1 / 4
100%
Google Bewertungen
78
Google Bewertungen
Åbningstiderne passer vist ikke helt. De har ihvertilfald lukket kl. 11:10 og har ikke åbent som der står på døren
Google
Snød mig for 100 kr. Ellers brugt dem 50 gange
Google
Rolf du lyver. Du var fuld og du kan ikke regnet ud 2plus 2..
Google
Øv, de har skiftet ejer, og de kan åbenbart ikke lave mad.
Google
Kender ikke deres menu, kommer sikkert heller ikke til det !
Kender kun stedet ud fra deres belastende og ulovligt husstands omdelte menukort !
Til trods for et stort og tydeligt skilt med :
NEJ TAK TIL REKLAMER ! ! !
Google
Rigtig god mad. Virkelig god kvalitet.
Savnede slet ikke og havde slet ikke behov for svinekød.
Google
Trods min snart 40 årige erfaring, husker jeg ikke hvornår jeg sidst har fået så ualmindelig kedelig en pizza. Havde man så ikke haft bismagen af skinke / kalkun der virkede for gammel, havde den dovne salat, det manglede fyld og den forkerte levering måske været til at leve med.
Google
Fremragende spisested. Gode, smagfulde kebaber og pizzaer. Kan kun anbefales.
Google
Andere Optionen in Slagelse erkunden
Nach Küche
Empfohlene Seiten
Hilf, diese Seite zu verbessern:
