Sino’s

Kapteeninkatu 14, 48100 - Kotka
Aktualisiert am
Välimerellinen
★★★★★ ★★★★★
4.5/5
2034 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.5/5
Sluurpometro: 91/100
Sluurpy Bewertung
2.034 Bewertungen
TA Trip
4.5/5
16 reviews
G Google
4.5/5
313 reviews
F Facebook
5.0/5
44 reviews
RG Restaurant guru
4.4/5
190 reviews
F Foodora
4.0/5
109 reviews
TR Top-rated.online
4.4/5
116 reviews
S Sluurpy
4.7/5
927 reviews
W Wolt
4.5/5
50 reviews
ST Sluurpy the best restaurants near you
4.8/5
269 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +358 44 2326015
🌐 Website: http://www.sinos.fi
📍 Adresse: Kapteeninkatu 14, Kotka

Google Bewertungen

4.5/5
★★★★
313 Google Bewertungen
E

Eero Hoikkala

5 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Mahtava shaslik-ateria maistui. Hinta-laatusuhde on kiitettävä. Ihana ruoka oli kuin makumatka Istanbulin ravintoloihin.
Google
T

Timo Kiviharju

2 kuukautta sitten
★★★☆☆ 3/5
Peukku osoittaa hieman yläviistoon, eli varauksin suosittelen, mutta vähän jännä paikka on tämä kyllä. + Pääruoka. Saslikit olivat hyviä. Muksut olivat tyytyväisiä hampurilaisiinsa. + Salaatti ja kahvi kuuluu hintaan. + Tarjoilija (paikan pitäjä) oli ystävällinen. + Hintataso on suht edukas. + Kaikki liha (pl. lammas) oli ainakin väitetysti suomalaista - Salaattipöytä saa arvosanan kebab-miinus. - Kahvin kanssa tarjoiltava maito oli mennyt pahaksi. - Palvelu oli aika verkkaista, vaikka ravintolassa ei juurikaan ollut muita. Henkilökunnalla ei tuntunut olevan mitään kiirettä pistää tyhjiä pöytiä syömäkuntoon.
Mehr lesen
Google
A

Aatu Tukiainen

2 viikkoa sitten
★★★★★ 5/5
Jos edullista mutta herkullista ruokaa haet Kotkassa, eikä Pizza ja Kebab maistu, suuntaa Sinokseen. Edit: Annan vielä kuudennen tähden siitä, kuinka positiivisena jaksoivat pysyä Meripäivien känniläisten keskuudessa, ja ruoan laatu tasan sama, kuin muina päivinä. Varmaan 10 kertaa tultiin pahoittelemaan ruoan odotusaikaa, vaikka täysin ymmärrettävää ruuhkapäivänä paikassa, jossa ruoat oikeasti valmistetaan, ei lämmitetä.
Mehr lesen
Google
R

Raimo Saariaho

9 kuukautta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Syötyäni lihavarrasta, oli liha sitkeää ja sisälsi kovia kalvoja, muutoin kohtuu hyvän makuinen. Ei jäänyt erityistä maku muistoa
Google
M

Mika Markkanen

8 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Mukava ruokailutunnelma, erittäin ystävällinen henkilökunta - kannattaa kokeilla menulta erityisesti vartaita!
Google
E

Enni Kamila

2 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Kaikki henkilökunnasta olivat ystävällisiä. Ruoka tuli nopeasti ja oli hienosti asetettu lautaselle. Liha oli osittain sitkeää (karitsa-saslik), mutta erittäin mehukasta. Suosittelen. Gluteeniton syöjä voi jättää leipäosan syömättä ja tulla silti kylläiseksi.
Google
T

tomi kaurela

10 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Erittäin ystävällinen palvelu, ruoka oli todella hyvää ja hintataso edullinen. Voi lämpimästi suositella!!!
Google
J

Jaana Kallioluoma

3 viikkoa sitten
★★★☆☆ 3/5
Katkarapusalaatti oli ihan hyvää ja nimensä mukaista, menun kuvassa näytti kuitenkin olevan ruskistettuja isoja katkarapuja. Baklava oli hyvää. Kovin hiljainen perjantai-iltana - olimme ainoat asiakkaat.
Google

Andere Optionen in Kotka erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Kotka

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Sino’s dauerhaft geschlossen hat?