Subway

Skovvangen 42, 6000 - Kolding
Aktualisiert am
Amerikansk
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
925 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.1/5
Sluurpometro: 81/100
Sluurpy Bewertung
925 Bewertungen
G Google
4.1/5
330 reviews
S Sluurpy
4.0/5
595 reviews

👍 Empfohlen von 6 Personen

Darunter

🕐 Öffnungszeiten

Jetzt geöffnet Schließt um 20:00
Montag1 10:00 - 20:00
Dienstag2 10:00 - 20:00
Mittwoch3 10:00 - 20:00
Donnerstag4 10:00 - 20:00
Freitag5 10:00 - 19:00
Samstag6 10:00 - 19:00
Sonntag7 10:00 - 20:00

Google Bewertungen

4.1/5
★★★★
330 Google Bewertungen
J

Jonas Holm Hansen

for ét år siden
★★★★★ 5/5
Nu findes der ikke mange subways i Danmark, så jeg syntes det var en sjov oplevelse, at få en sandwich. De smagte helt fint, dig skal man være forberedt på at blive bombarderet med spørgsmål omkring indholdet.
Google
C

Camilla Jensen

for ét år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Ikke særlig rar oplevelse. Pigen der servicerede os virkede meget kort for hovedet og ikke særligt kundeminded. Hun virkede nærmest som om hun afreagerede, da hun puttede dressing i vores sandwich - alt for meget, det var virkeligt klamt. Derudover blev der fundet 2 hår i den ene.
Google
J

Jakob Noerman

for 3 måneder siden
★★★★★ 5/5
det smagte for meget af Alberts fisk
Google
M

Marianne Sinkbæk

for 2 år siden
★★★☆☆ 3/5
Ok sandwich, fik kun kort tid i ovnen så den var lun udenpå og kold indeni. Blev desværre spurgt om 7 forskellige tilkøb, selvom jeg havde bestilt en menu, hvori det meste indgår. Personalet var ikke opmærksomme men virkede pressede og fokuseret på andet end kunderne.
Google
J

Ja

for 2 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi skulle have 2 alm footlong sandwithes for 90 kr og en menu til 25 kr da vi skulle betale skulle vi af med 155 kr men hun retede det til 169 kr men det var heller ikke rigtigt så blev det 140 kr selvom det skulle være 90 kr PLUS 25 kr =115 kr så jeg vil sige det er dårlige ansatte så IKKE KOM DER. Dårlig betjening 🤬😡 VIS JEG KUNNE GIVE JER -5 STJERNER SÅ GJORDER JEG DET
Mehr lesen
Google
L

L Z

for 4 år siden
★★☆☆☆ 2/5
Når man som restaurant har en menu som man vælger ud fra, så regner man også med at det er det man får. Jeg var på Subway i storcenteret og skulle bestille en sandwich "chicken og bacon melt". Bacon var der ikke mere af. Fint nok tænkte jeg, så får jeg da bare lidt andet kød i stedet, men det kunne ikke lade sig gøre. Fint nok så får man da lidt rabat, for man skal da ikke betale, for noget man ikke får, men det kunne heller ikke lade sig gøre! Må godt nok sige at det er ringe service. Så må man sørge for flere råvarer eller lukke butikken, hvis man ikke kan servere det som kunden betaler for. Det skal siges at jeg ikke var den eneste med dette problem!... oven i det ventede jeg 35min for at bestille, og kunne ikke få den rigtige sandwich, fordi alt næsten var udsolgt!!
Mehr lesen
Google
J

Jacob B

for ét år siden
★★★☆☆ 3/5
Maden var lækker men egentlig lidt ubehøvlet service. Vi blev råbt af da vi skulle forklare hvad vi ville have i vores sandwich. Vi blev serviceret af Kathrine d.29 aug
Google
N

Nina Nørup

for 2 år siden
★★★★★ 5/5
Lækkert mad og god betjening ☺️ jeg fik endda kompliment på mine briller selvom der var små travlt hvilket signalere overskud!
Google

Andere Optionen in Kolding erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Kolding

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Subway dauerhaft geschlossen hat?