Informazioni
Recensioni
Voti
YOUR NAME
YOUR TEXT
DT
YOUR NAME.
YOUR TEXT.
DT
YOUR NAME
FILENAME
  • SIZE
  • js
YOUR TEXT.
DT
OTHER NAME
OTHER NAME
OTHER TEXT MESSAGE.
DT
OTHER NAME
OTHER TEXT MESSAGE.
DT
OTHER NAME
OTHER NAME
FILENAME
  • SIZE
  • js
OTHER TEXT MESSAGE.
DT
OTHER NAME
OTHER NAME is typing...

DAY (yesterday,and so on)

Sluurpy Guest
Anna A
Äckligaste pizzan jag någonsin ätit. Den var inte klar överhuvudtaget. Ät inte här!!
Sluurpy Guest
Kardanknut Kardell
Mycket bra mat och väldigt trevlig personal.
Sluurpy Guest
Ruskig Ångest
Mycket trevlig herre som bakar bland annat pizza. Han poängterade att det är en restaurang. Han har förmodligen flera beundrarinnor och berättade för oss om sina välartade barn och välmående fru. En man med hjärtat på rätt plats, men pizza kan han dessvärre inte baka. Är ni ensamma och vill ha en trevlig herre att tala till kan denna restaurang rekommenderas, men då för ni förbereda er för att tvinga ner pizzan genom strupen.
Sluurpy Guest
justin kace
restuarang teyari i mantorp. Pizzan jag valde var ubåt med kycklingkebab. Brödet var mjukt på insidan och frasigt på utsidan, tomatsåsen smakar fräscht och är förmodligen egengjord och inte färdigköpt. Kebaben smakade kyckling som den ska, inte för mycket krydda utan perfekt balancerat. Pizzan såg liten ut för det priset man fick ge, men mätt blev man för det. Får inte glömma att man fick sallad och dricka på köpet under lunch. Jag hade höga förväntningar och mina förväntningar blev uppfyllda. Jag har bara testat 1 pizza men av min upplevelse kan jag ge 10/10, bästa pizzan jag ätit
Sluurpy Guest
eTeam
I början när restaurangen öppnade var maten och känslan suverän men över månaderna har det gått genom golvet, personalen verkar tråkig och maten är verkligen usel. Har testat både lövbiffen och fläskfilen, båda var som gummi utan smak eller krydda.
Sluurpy Guest
Spaghett Svensson
Nyinflyttad till Mantorp och tänkte testa stället för en lunchpizza. Beställde online via ett lätt och behändigt verktyg som inte krävde inlogg eller registrerat konto. Betalade smidigt med swish. Pizzan redo att hämtas 20 minuter senare. Ytterst smidigt! Vegetarisk special och Teyari Kebabpizza special gyros var båda mycket goda. De kändes fräscha och hade tunn fin botten och bra med fyllning. Perfekt bakade och inga tecken på rinnighet eller 'flottighet'. Fräscht, gott och rimliga priser. Det lilla uppfattning jag fick av personalen (jag hämtade ju trots allt bara den redan betalda pizzan) var även det mycket positivt. Kul med en ny restaurang i lilla Mantorp. Kommer absolut köpa mat härifrån igen!
Sluurpy Guest
Johanna Lundin
Bra bemötande när det gäller allergier, roligt att de lägger till extra kött när man inte äter pommes. Behaglig upplevelse och god lunchmat 😊. Har även testat deras pizzor och kebab, smakade mycket bra 😊.
Sluurpy Guest
Anton Oskarsson
Bra utbud, trevlig personal och bra ren lokal av större mått. Jag provade lövbiffen som var god även om stjärnan i rätten var den ovanligt krispiga klyftpotatisen. Örtsmör och bearnaisesås tycker jag är kaka på kaka men inget som förminskade måltiden. -för kniven som jag varken tyckte skar bra eller satt skönt i handen
Sluurpy Guest
Maria Andersson
Ciao, sto cercando il menù di Teyari, qualcuno può aiutarmi?
4 months ago
Sluurpy Guest
Paolo Meneghini
test
2 months ago
New messages